مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1395 ساعت 12:552017-01-24اقتصادي

فقط 40 درصد از پول لبنیات به دامداران می رسد


بخش اعظم سود محصولات لبنی به سایر بخش ها بعد تولید شیر خام می رسد؛ به گونه ای که بر اساس برآورد به دست آمده تنها 40 درصد هزینه لبنیات مربوط به شیر خام دامداران است 60 درصد دیگر به کارخانجات، - معاون بهبود تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی گفت: در حوزه انواع محصولات لبنی ایران با 30 کشور دنیا در ارتباط بوده و از ابتدای سال تا پایان آذرماه سال جاری بیش از 580 هزار تن محصولات لبنی به این کشورها صادر شده است.

رکنی در حاشیه بازدید از مراسم افتتاحیه نمایشگاه دام و طیور در استان قزوین اظهار کرد: کشور در زمینه محصولات لبنی از جایگاه ویژه ای برخوردار است به طوری که سالانه بیش از 9.

6 هزار تن شیر در دامداری های کشور تولید می شود.

وی با بیان اینکه استان قزوین در زمینه تولید مرغ و تخم مرغ از استان های برتر به شمار می رود، تصریح کرد: براساس آمارها بیش از 10 هزار تُن تخم مرغ از استان قزوین به سایر استان های کشور و همچنین کشورهای خارجی صادر شده که این امر نشان دهنده ظرفیت مطلوب استان در حوزه طیور است.

معاون بهبود تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به تشکیل جلسات مشترک با شرکت های بزرگ دنیا خاطرنشان کرد: درصدد هستیم با کمک شرکت های اروپایی محصولات جدیدی تولید کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط 40 درصد از پول لبنیات به دامداران می رسد

فقط 40 درصد از پول لبنیات به دامداران می رسد