مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1395 ساعت 01:252017-01-23اقتصادي

اعطای وام به کارآفرینان استخدام کننده معتادان بهبود یافته + عکس


وام بانکی به کارفرمایانی که معتادان بهبود یافته را استخدام کنند اعطا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز خوزستان ، معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور دوشنبه شب در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر خوزستان در اهواز گفت: در صورتی که این کارفرمایان، این افراد را بیمه کنند و حداقل حقوق اداره کار را به آنها بپردازند برای هر کارگر، 50 میلیون تا 100 میلیون ریال تسهیلات به کارفرمایان پرداخت می شود.

پرویز افشار با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان مقرر شد یک مرکز گذری ترک اعتیاد و سه سرپناه شبانه معتادان در شهرهای اهواز، آبادان و اندیمشک راه اندازی و یک سر پناه شبانه معتادان به زنان اختصاص یابد افزود : با همکاری و صدور مجوز بهزیستی یک مرکز یک مرکز ترک اعتیاد درمان مدار در ماهشهر ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه با بسته شدن بخش زیادی از مرزهای شرقی کشور موجب عبور قاچاقچیان مواد مخدر به سمت دریا شده است اظهارداشت :در این نشست مقرر شد پنج گلوگاه استان به ایستگاه های ایست و بازرسی مجهز شود .

افشار ادامه داد : مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت های همیشگی نظام است و ستاد مبارزه با مواد مخدر هر 6 ماه یک بار گزارش خود را به مقام معظم رهبری ارائه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای وام به کارآفرینان استخدام کننده معتادان بهبود یافته + عکس

اعطای وام به کارآفرینان استخدام کننده معتادان بهبود یافته + عکس