مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1395 ساعت 13:412017-01-23دانش

ولایتی و اعضای هیئت موسس دانشگاه آزاد دغدغه ترمیم هیئت این دانشگاه را داشته باشند


معاون تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد گفت: از اعضای هیئت مؤسس و شخص ولایتی تقاضا داریم دغدغه ترمیم هیئت این دانشگاه را داشته باشند و باتوجه به فوت دو تن از اعضای این هیأت، - هرچه سریع تر برای ترمیم آن اقدام کنند.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید رامین روح آبادی، معاون تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهددر خصوص انتخاب ولایتی به عنوان رییس هیئت موسس دانشگاه آزاد، گفت: رهبر معظم انقلاب با انتصاب ولایتی، گامی در جهت گره گشایی در امور اجرایی دانشگاه آزاد و تسهیل معرفی اعضای جدید هیئت مؤسس برداشتند.

وی افزود: از دیگر اعضای هیئت مؤسس و شخص ولایتی نیز تقاضا داریم این دغدغه را داشته و باتوجه به فوت دو تن از اعضای این هیأت، هرچه سریع تر برای ترمیم آن اقدام کنند که با در نظرگرفتن وسعت این دانشگاه و حساسیت مقوله دانشگاه و دانشجو، هیات مؤسس باید نگاه ویژه ای نسبت به معرفی افراد جدید داشته باشد.

این فعال دانشجویی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد باید به رسالت های خود، یعنی تولید علم در راستای پیشرفت کشور، حمایت از نخبگان، و طبق فرموده مقام معظم رهبری به حمایت از جوانان مؤمن و انقلابی بپردازد ، تصریح کرد: ایشان چندین مرتبه فرمودند که هرجا به انقلاب و روحیه انقلابی تکیه کردیم، پیش رفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی و اعضای هیئت موسس دانشگاه آزاد دغدغه ترمیم هیئت این دانشگاه را داشته باشند

ولایتی و اعضای هیئت موسس دانشگاه آزاد دغدغه ترمیم هیئت این دانشگاه را داشته باشند