مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1395 ساعت 13:352017-01-23اقتصادي

همایش بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری در بندر چابهار


همایش بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری در بندر چابهار ، آغازی بر عملیاتی شدن بهره برداری از قابلیتهای سواحل مکران است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان ،معاون اول رییس جمهورامروز در همایش بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه پایدار در سواحل مکران با بیان این مطلب،گفت :مهمترین جهت گیری که در توسعه سواحل مکران دیده شده افزایش ظرفیت های بومی است و کشورهای همسایه همچون پاکستان، افغانستان و هندوستان هم می توانند از این قابلیت برای توسعه روابط منطقه ای بهره ببرند.

جهانگیری با بیان اینکه منطقه چابهار دروازه ورودی توسعه کشور از شرق است افزود : در این همایش سرمایه گذاران داخلی و خارجی با قابلیتهای ایجاد شده برای ترانزیت و سرمایه گذاری آشنا می شوند .

وی گفت:با سرمایه گذاری میلیاردها دلار در بخش های زیر ساختی مانند توسعه ظرفیت و توانمندی اسکله ها و ایجاد شهرکهای جدید صنعتی و پتروشیمی و طرح های دیگر در دست اجرا ،امکان بهره برداری از قابلیتهای منحصر به فرد سواحل مکران براساس تاکیدات مقام معظم رهبری فراهم شده است .

معاون اول رییس جمهور گفت: تصمیمات مهم و راهبردی درباره چابهار و سواحل مکران گرفته شده است و قرار است بخشی از صدور نفت خام کشور از دریای عمان انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری در بندر چابهار

همایش بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری در بندر چابهار