مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1395 ساعت 13:252017-01-23ورزشي

ونگر در انتظار مجازات+عکس


ونگر پس از اخراج به جای رفتن به سکوها در تونل رختکن ماند و در حالی که سعی داشت از آنجا بازی را تماشا کند با آنتونی تیلور، داور چهارم بازی و یکی از نگهبانانی که نزدیک او و تیلور بود هم درگیری لفظی پیدا کرد و حتی تیلور را هل داد.

- سرمربی تیم فوتبال آرسنال به دلیل هُل دادن یکی از داوران بازی تیمش برابر برنلی، ممکن است با جریمه سنگینی از سوی کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس مواجه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی و به نقل از سان، دقایق پایانی بازی شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال آرسنال برابر برنلی در ورزشگاه امارات لندن، پر از اتفاقات جنجالی بود.

در آن مقطع که دو پنالتی - یکی به سود برنلی و دیگری به سود آرسنال اعلام شد - ونگر به دلیل اعتراض شدید به تصمیم جان موس، داور بازی برای اعلام یک ضربه پنالتی به سود برنلی در دقیقه دوم وقت های تلف شده نیمه دوم از کنار زمین اخراج و به سکوها فرستاده شد.

او اما به جای رفتن به سکوها در تونل رختکن ماند و در حالی که سعی داشت از آنجا بازی را تماشا کند با آنتونی تیلور، داور چهارم بازی و یکی از نگهبانانی که نزدیک او و تیلور بود هم درگیری لفظی پیدا کرد و حتی تیلور را هل داد.

ونگر بعد از بازی به اشتباهش پی برد و با عذرخواهی از تیلور پذیرفت که اشتباه کرده است، هرچند بعید است که این عدرخواهی او را از مجازات کمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ونگر در انتظار مجازات+عکس

ونگر در انتظار مجازات+عکس