مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1395 ساعت 12:312017-01-23دانش

توزیع کارت آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از 12 بهمن


داوطلبان آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن ماه سال 95 دانشگاه پیام نور می توانند از 12 تا 14 بهمن با مراجعه به سایت سازمان سنجش، برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،" داوطلبان آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن ماه سال 95 دانشگاه پیام نور می توانند از 12 تا 14 بهمن با مراجعه به سایت سازمان سنجش، برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

اطلاعیه سازمان سنجش پیرامون توزیع کارت آزمون فراگیر کارشناسی ارشد سال 95، از امروز دوشنبه 4 بهمن ماه بر روی سایت سنجش قرار می گیرد و در نشریه پیک سنجش نیز منتشر می شود.

برگ راهنمای مربوط در روز دوشنبه 12 بهمن بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان باید از روز سه شنبه 12 بهمن تا پنج شنبه 14 بهمن با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

نوبت هفدهم آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن ماه سال 95 دانشگاه پیام نور از روز جمعه 15 بهمن ماه با تعداد 54 هزار و 866 داوطلب برای پذیرش در هزار و 400 رشته محل در بیش از 90 رشته گرایش و 5 گروه آموزشی شامل علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی، منابع طبیعی و گروه آموزشی هنر در 82 شهرستان مختلف برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع کارت آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از 12 بهمن

توزیع کارت آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از 12 بهمن