مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1395 ساعت 11:162017-01-23دانش

اولین خانه فرهنگ دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز افتتاح می شود


مدیر فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: به منظور تقویت قوای فرهنگی دانشجویان فعال در کانون های دانشجویی، نخستین خانه فرهنگ دانشجویی با امکاناتی چون سالن کنفرانس، - کافی نت، اتاق مخصوص صدابرداری و واحد سمعی و بصری، در دانشگاه علوم پزشکی شیراز افتتاح می شود.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مدیر فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: به منظور تقویت قوای فرهنگی دانشجویان فعال در کانون های دانشجویی، نخستین خانه فرهنگ دانشجویی با امکاناتی چون سالن کنفرانس، کافی نت، اتاق مخصوص صدابرداری و واحد سمعی و بصری، در دانشگاه علوم پزشکی شیراز افتتاح می شود.

وی افزود: پس از برگزاری هفتمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور در شیراز، نیاز به وجود یک فضای اختصاصی فرهنگی برای کانون های دانشجویی، بیش از پیش احساس شد و از همان زمان به فکر ایجاد و راه اندازی این خانه فرهنگ افتادیم.

حجت الاسلام علی اصغر دیمی ادامه داد: از آنجا که کانون های دانشجویی مرکز تجمیع و تلالو توان فرهنگی و هنری و یکی از بهترین مراکز هدایت این توان در دانشگاه ها به شمار می روند و به منظور تقویت قوای فرهنگی و انرژی جوانی در دانشجویا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین خانه فرهنگ دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز افتتاح می شود

اولین خانه فرهنگ دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز افتتاح می شود