مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1395 ساعت 11:012017-01-23دانش

رییس دانشگاه گیلان از دو دانشگاه هند بازدید کرد


رییس دانشگاه گیلان که به دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در نخستین سمینار گفت وگوهای فرهنگی ایران و شبه قاره هند شرکت کرده بود، از دو دانشگاه در دهلی نو بازدید کرد و از نزدیک با ظرفیت های این دو دانشگاه آشنا شد.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد رضی، رییس دانشگاه گیلان که به دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در نخستین سمینار گفت و گوهای فرهنگی ایران و شبه قاره هند شرکت کرده بود از دو دانشگاه در دهلی نو بازدید کرد و از نزدیک با ظرفیت های این دو دانشگاه آشنا شد.

در این بازدید که رایزن علمی ایران در هند و رییس دانشگاه فردوسی مشهد نیز حضور داشت، احمد رضی در جلسات جداگانه با پروفسور احمد طلعت، رییس دانشگاه ملی اسلامی و پروفسور حسنین، رییس دانشگاه همدرد بر لزوم توسعه ارتباطات علمی میان دانشگاه گیلان و دانشگاه های هند تاکید کرد.

رییس دانشگاه گیلان در مراسم اختتامییه سمینار اشتراکات فرهنگی بین ایران و شبه قاره هند درباره روابط زبانی و ادبی هند و ایران سخنرانی کرد.

وی زبان های هند و ایران را موجب آمیختگی فرهنگی دو کشور دانست و به ریشه های زبان های ایرانی هندی اشاره کرد و گفت: زبان های هند و ایران در واقع بازماندگان زبانی واحد به نام هندو و ایرانی هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه گیلان از دو دانشگاه هند بازدید کرد

رییس دانشگاه گیلان از دو دانشگاه هند بازدید کرد