مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1395 ساعت 07:252017-01-23سياسي

حسابرسی دیوان محاسبات از شهرداری ها خلاف قانون اساسی است


رییس شورای عالی استان ها با تاکید بر اینکه شهرداریها یک نهاد عمومی غیردولتی هستند گفت: از این پس قرار است که همه سازمان ها و شهرداری ها تحت نظارت دیوان محاسبات عمومی کشور قرار گیرند در حالی که این موضوع خلاف قانون اساسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران در پنجمین نشست مجمع نمایندگان ادوار شورای عالی استانها، با بیان اینکه تلاش و خدمات شوراها باید خالصانه و صادقانه باشد، اظهار کرد: خدمات شوراها تنها باید برای مردم باشد و بهره گیری از توان شوراها می تواند در بسیاری موارد راهگشا باشد.

وی با اشاره به موضوع اخذ مالیات بر ارزش افزوده توسط شهرداری ها، افزود: هنوز نحوه چگونگی دریافت و توزیع مالیات بر ارزش افزوده برای شهرداری ها و شوراها مشخص نشده و ما هم هرچه تلاش کردیم در خصوص این موضوع اطلاعاتی به دست نیاوردیم تنها می دانیم که قرار است پول به وزارت اقتصاد و دارایی واریز و از آنجا بین شهرداری ها توزیع می شود.

رییس شورای عالی استان ها با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و حتی وزارت دارایی هم خود نتوانسته از روند چگونگی توزیع مالیات بر ارزش افزوده آماری به دست بیاورد، افزود: همه پول ها به خزانه دولت واریز و از آنجا بین شهرداری ها تقسیم می شود در حالی که این پول عوارض شهرداری هاست و نباید به خزانه دولت واریز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسابرسی دیوان محاسبات از شهرداری ها خلاف قانون اساسی است

حسابرسی دیوان محاسبات از شهرداری ها خلاف قانون اساسی است