مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1395 ساعت 03:202017-01-22حوادث

افزایش دود با وزش باد در پلاسکو/خروج چهارمین پیکر غیر آتش نشان از زیرآوار


با ورود به پنجمین روز حادثه ریزش ساختمان پلاسکو عملیات آواربرداری با شدت بیشتری دنبال می شود و از دقایق بامدادی پیکرهای چند تن از جانباختگان کشف و از زیرآور خارج شد که این روند همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا مستقر در محل حادثه پلاسکو، عملیات آواربرداری و امدادرسانی در ساختمان فروریخته پلاسکو تهران در حالی وارد روز پنجم خود شد و طبق پیش بینی سخنگوی ستاد مدیریت بحران پلاسکو دو تا سه روز دیگر ادامه خواهد داشت که با تلاش آتش نشانان و امدادگران پیکر تنی چند از غیرآتش نشانان نیز، کشف و از زیر آوار بیرون کشیده شد.

در گزارش زیر، آخرین خبرهای روز پنجم حادثه به روز می شود که با کلیک بروی تیتر هر خبر ، مشروح آن قابل مشاهده است: **03:00 : افزایش حجم دود با وزش باد در محوطه عملیات آوار برداری پلاسکو **02:05: به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، فراهانی، معاون اورژانس کشور از انتقال پیکر 4 جانباخته پلاسکو به پزشکی قانونی خبر داد و گفت: نیروهای اورژانس بلافاصله پس از شناسایی اجساد به محل اعزام و با انجام معاینات و تایید عدم وجود علایم حیاتی، این افراد را برای سیر مراحل قانونی به پزشکی قانونی منتقل کردند.

وی افزود: تا کنون به 195 نفر از مصدومین این حادثه از سوی اورژانس تهران خدمات رسانی شده که 45 نفر آنها به بیمارستان و 150 تن به صورت سرپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دود با وزش باد در پلاسکو/خروج چهارمین پیکر غیر آتش نشان از زیرآوار

افزایش دود با وزش باد در پلاسکو/خروج چهارمین پیکر غیر آتش نشان از زیرآوار