مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1395 ساعت 00:552017-01-22حوادث

کشف یک جسد جدید در پلاسکو/ افزایش تعداد جانباختگان یافت شده به 6 تن


آواربرداری از ساختمان پلاسکو در حالی با شدت بیشتر وارد روز پنجم شد که در دقایق ابتدایی بامداد امروز (دوشنبه) پیکر دو تن دیگر از زیرآورماندگان از زیر زمین موتورخانه ساختمان پلاسکو کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا مستقر در محل حادثه پلاسکو، عملیات آواربرداری و امدادرسانی در ساختمان فروریخته پلاسکو تهران وارد روز پنجم خود شد و طبق پیش بینی سخنگوی ستاد مدیریت بحران پلاسکو دو تا سه روز دیگر ادامه خواهد داشت.

گزارشات منابع رسمی حاکی از خروج پیکر دو تن از شهدای آتش نشان از زیر آوار تا روز چهارم حادثه بود که با کشف دوجسد دیگر در دقایق ابتدایی امروز، در مجموع شمار جانباختگان کشف و شناسایی شده به 5 تن رسید.

در گزارش زیر، آخرین خبرهای روز پنجم حادثه به روز می شود که با کلیک بروی تیتر هر خبر ، مشروح آن قابل مشاهده است: **00:45: به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کولیوند رییس اورژانس کشور از خارج شدن سومین پیکر از تونلی که به سمت موتورخانه پلاسکو می رود خبر داد و گفت: به این ترتیب تعداد کشته شدگان یافت شده حادثه پلاسکو تا کنون با احتساب یک فوتی روز اول در بیمارستان به 6 تن رسید.

**00:20: به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مستقر ایسنا در محل حادثه پلاسکو، لحظاتی پیش کولیوند، رییس اورژانس کشور با حضور در محل حادثه به ایسنا گفت: هم اکنون 60 تیم فوریت پزشکی به همراه 8 متخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک جسد جدید در پلاسکو/ افزایش تعداد جانباختگان یافت شده به 6 تن

کشف یک جسد جدید در پلاسکو/ افزایش تعداد جانباختگان یافت شده به 6 تن