مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1395 ساعت 00:362017-01-22حوادث

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24ساعت گذشته


13 آتش نشان زیر آوار هستند؛ چه کسانی می توانستند جلوی فاجعه پلاسکو را بگیرند؟ و ورود حراست ابتکار به یک ماجرای خانوادگی؛ از جمله پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

- پربیننده ترین اخبار حدود 83 ساعت از آتش سوزی در ساختمان پلاسکوی 54 ساله و فرو ریختن این ساختمان و دفن دست کم 13 آتش نشان می گذرد و تلاش ها برای یافتن پیکرهای قربانیان و افراد زنده احتمالی ادامه دارد.

فیلم/ آتش نشانی که یک ماه پس از نامزدی شهید شد/ داداش بهنام شهادتت مبارک!" شهید بهنام میرزاخانی اولین شهید آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو است که یک ماه پیش نامزد کرده بود.

چه کسانی می توانستند جلوی فاجعه پلاسکو را بگیرند؟/ وقتی عمل نکردن وزارت کار به مصوبه دولت، فاجعه آفرید+سند" فاجعه پلاسکو در شرایطی رخ داد که قانون مدت ها پیش برای جلوگیری از بروز چنین حوادثی راهکارهای دقیقی ارائه کرده بود، اما کم کاری برخی دستگاه ها سبب وقوع چنین فاجعه بزرگی در قلب تهران شد.

ارتباط دانیال زاده و حسین فریدون روشن است/ علاءالدین هم غیراستاندارد بود اما فرمانداری با پلمبش مخالفت کرد/ شهرداری به تنهایی نمی توانسته پلاسکو را پلمب کند/ پرونده ای به سنگینی تخلفات صندوق فرهنگیان ندیده ام" صد و هفتمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه با حضور نمایندگان رسانه ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24ساعت گذشته