مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1395 ساعت 20:552017-01-22اجتماعي

10 استان منتظر بارش برف و باران باشند


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به فعالیت سامانه بارشی جدید در کشور گفت: بارشهای باران و برف طی دو روز آینده برخی از نقاط 10 استان کشور را در بر می گیرد.

- احد وظیفه در گفت وگو با تسنیم پویا درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: امروز یکشنبه برخی مناطق شمال غرب، غرب، دامنه های البرز غربی و مرکزی، زاگرس مرکزی و جنوبی و شمال شرق کشور دچار بارشهای پراکنده برف و باران می شود.

وظیفه اظهار کرد: از اواخر وقت امروز نفوذ جریانهای سرد شمالی و عبور شرق سوی موج بارشها در نیمه غربی کشور قطع می شود و برخی مناطق دامنه های جنوبی البرز مرکزی و شرقی دچار وزش باد شدید خواهند شد.

وی ادامه داد: در دو روز آینده جریانات مرطوب جنوبی در جنوب شرق، شرق و جنوب کشور فعال خواهد بود و موجب بروز رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید خواهد شد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: پیش بینی می شود که روز سه شنبه نیز این شرایط بارندگی محدود به جنوب شرق کشور خواهد بود؛ دوشنبه صبح نیز بارشها به طور پراکنده در سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق و مناطق جنوبی کشور تداوم یافته و به تدریج قطع خواهد شد.

وی افزود: از عصر دوشنبه ضمن کاهش قابل توجه دما در شمال شرق و شرق کشور، کاهش بارندگی گاهی با وزش باد شدید در این مناطق رخ خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 استان منتظر بارش برف و باران باشند

10 استان منتظر بارش برف و باران باشند