مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1395 ساعت 19:202017-01-22فرهنگي

آمادگی شیراز برای پذیرش گردشگران قزاق در حوزه سلامت


حضور گردشگران حوزه سلامت قزاقستان به استان فارس و شهر شیراز افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"، مرکز فارس، در نشست فعالان گردشگری شیراز با تور اپراتورهای کشور قزاقستان پیش زمینه های تبادل دو سویه گردشگران ایران و قزاق بررسی شد .

مسوول نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی فارس در نشست با تور اپراتورها و خبرنگاران کشور قزاقستان گفت: استان فارس به لحاظ دارا بودن آثار تاریخی ، فرهنگی و گردشگری ارزشمند که بیش از 2800 اثر آن در فهرست آثار ملی ایران و 4 اثر تاریخی شاخص که در مجموعه جهانی یونسکو به ثبت رسیده از استان های توانمند در حوزه گردشگری است.

محمدکاظم بهادری پور افزود: استان فارس و بویژه شهر شیراز از ظرفیت های پزشکی مناسبی نیز برخوردار بوده و به عنوان یکی از قطب های پزشکی کشور از گذشته های دور پذیرای گردشگرانی از کشورهای حوزه خلیج فارس بوده است که با هدف درمان راهی این استان می شوند.

وی گفت: توانمندی های شهر شیراز در زمینه چشم پزشکی، درمان بیماری های کلیوی و کبدی ، جراحی های زیبایی ، قلب و عروق با دارا بودن بیمارستان های مجهز به امکانات ویژه برای پذیرش گردشگران سلامت این شهر را به عنوان یکی از قطب های پزشکی کشور مقصدی مناسب برای گردشکران نموده که می تواند پذیرای گردشگران درمانی از سایر کشورها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شیراز برای پذیرش گردشگران قزاق در حوزه سلامت

آمادگی شیراز برای پذیرش گردشگران قزاق در حوزه سلامت