مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1395 ساعت 18:412017-01-22فرهنگي

از سوی جهاد دانشگاهی استان البرز دومین فراخوان جشنواره هنری در البرز آغاز شد


معاون آموزشی جهاد دانشگاهی البرز از آغاز فراخوان جشنواره هنری عکاسی، گرافیک، طراحی و نقاشی توسط مرکز آموزش های تخصصی هنر جهاد دانشگاهی با هدف برپایی نمایشگاه گروهی آثار هنرمندان البرزی در ایام دهه فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرج به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد البرز، منیره سهرابی با اعلام این خبر گفت: این جشنواره هنری به مناسبت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با موضوع آزاد برگزار می شود که علاقه مندان، به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را حداکثر تا پایان دی ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

وی افزود: با گردآوری آثار ارسالی به جشنواره، نمایشگاهی از مجموعه آثار دریافت شده در ایام دهه فجر برپا می شود که پس از داوری آثار به برگزیدگان در این جشنواره جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

سهرابی یادآور شد: مرکز آموزش های تخصصی هنر جهاد دانشگاهی استان البرز زمینه آموزش علاقه مندان به رشته های هنری از جمله عکاسی، گرافیک، طراحی لباس، گرافیک، طراحی و نقاشی، زیورآلات و غیره را فراهم می کند و این مرکز در نظر دارد با برپایی چنین جشنواره ای، علاوه بر ایجاد زمینه ای برای رقابت هنرمندان، شرایطی را برای ارائه آثار ارزشمند هنرمندان ایجاد نماید تا آثار این افراد در معرض دید عموم مردم قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سوی جهاد دانشگاهی استان البرز دومین فراخوان جشنواره هنری در البرز آغاز شد

از سوی جهاد دانشگاهی استان البرز دومین فراخوان جشنواره هنری در البرز آغاز شد