مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1395 ساعت 17:452017-01-22اجتماعي

حمل و نقل خونین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد با نیسان!


مشخص نیست دانش آموزان مناطق محروم تا چه زمانی باید قربانی فقر و محرومیت محیط زندگی خود باشند.

مثل دانش آموزان روستای درکاه شهرستان بشاگرد که فقر سبب شده تا وسیله ایاب و ذهاب آنها وانت باری غیر استاندارد و محرومیت سبب شده تا مسیرهای منتهی به محل زندگی آنها خاکی، - امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 240 مشخص نیست دانش آموزان مناطق محروم تا چه زمانی باید قربانی فقر و محرومیت محیط زندگی خود باشند.

مثل دانش آموزان روستای درکاه شهرستان بشاگرد که فقر سبب شده تا وسیله ایاب و ذهاب آنها وانت باری غیر استاندارد و محرومیت سبب شده تا مسیرهای منتهی به محل زندگی آنها خاکی، صعب العبور و نا ایمن باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک روز گذشته یک دستگاه وانت باربری که از بد حادثه دانش آموزان دبیرستانی روستای درکاه از توابع شهرستان بشاگرد استان هرمزگان را به مدرسه ای شبانه روزی در روستای خمینی شهر و 30 کیلومتری این روستا منتقل می کرد، واژگون شد و برای تعدادی از دانش آموزانی که در این مسیر در وانت باری بودند، اتفاق تلخی رخ داد.

رفت و آمد تعداد زیادی از دانش آموزان روستاهای بخش گوهران شهرستان بشاگرد از خانه تا مدرسه به وسیله وانت های باربری صورت می پذیرد و از همین رو خطر همیشه در کمین آن هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل و نقل خونین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد با نیسان!

حمل و نقل خونین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد با نیسان!