مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1395 ساعت 16:252017-01-22اقتصادي

شرکت نفت هزینه جابه جایی منازل مناطق آلوده مسجدسلیمان را تقبل می کند


مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از تعریف حدود 43 پروژه زیست محیطی در حوزه مناطق نفت خیز خوزستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، بیژن عالیپور در حاشیه همایش هوای پاک که امروز (3 بهمن ماه) در مسجدسلیمان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود 43 پروژه کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت زیست محیطی در مناطق نفت خیز جنوب تعریف شده است.

وزیر نفت هر ساله لوح تقدیری بابت رعایت ملاحظات زیست محیطی از رییس سازمان حفاظت محیط زیست دریافت می کنند و مناطق نفت خیز جنوب را هم موظف به تعریف یک سری پروژه های زیست محیطی کرده اند تا در آینده نزدیک هیچ گازی به فلر نرود.

وی با بیان این که جمع آوری گازهای آلوده نیز در این 43 پروژه مدنظر قرار گرفته است، تصریح کرد: جمع آوری گازهایی که در حال حاضر به فلر می روند و یا در آینده به فلر می روند بخشی از این پروژه ها را تشکیل می دهند.

عمده پروژه های مذکور در مناطق نفت خیز کارون، مارون، آقاجاری و مسجدسلیمان اجرا می شود و تنها یک پروژه خارج از خوزستان و در گچساران اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با بیان این که وزارت نفت افزایش تعهدات و مسئولیت های اجتماعی را در مسجدسلیمان مدنظر قرار داده است، عنوان کرد: حدود 12 سال قبل، 120 میلیارد تومان توسط این شرکت برای جابه جایی منازل مسکونی منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت نفت هزینه جابه جایی منازل مناطق آلوده مسجدسلیمان را تقبل می کند

شرکت نفت هزینه جابه جایی منازل مناطق آلوده مسجدسلیمان را تقبل می کند