مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1395 ساعت 16:252017-01-22اقتصادي

برگزاری کنفرانس ملی ژئومکانیک نفت با همکاری دانشگاه صنعتی شاهرود


دومین کنفرانس ملی ژئومکانیک نفت با هدف بررسی راهکارهای کاهش مخاطرات اکتشاف و تولید، پنجم تا هفتم بهمن ماه امسال در شاهرود برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کنفرانس با مشارکت و همکاری انجمن ژئومکانیک نفت ایران، مدیریت اکتشاف، دانشگاه صنعتی شاهرود و انجمن اروپایی مهندسان و متخصصان زمین (EAGE) شرکت نفت و گاز پارس برگزار می‎شود و در آن متخصصان، پژوهشگران و صاحب‎نظران دانشگاه و صنعت نفت در خصوص ژئومکانیک نفت و کاربردهای آن در صنایع بالادستی نفت و گاز کشور تبادل تجربه خواهند داشت.

بر اساس اعلام دانشگاه صنعتی شاهرود و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، در این کنفرانس مجموعه متنوعی از سخنرانی های کلیدی متخصصان مطرح ملی و بین المللی ارائه می شود و برگزاری میزگردهای تخصصی، ارائه مقالات، سمینارهای تخصصی، کارگاه های آموزشی (2 کارگاه) و نمایشگاه جانبی نیز در زمان برگزاری کنفرانس برنامه ریزی شده است.

دبیرخانه این کنفرانس در دانشگاه صنعتی شاهرود اعلام کرد: در مجموع 102 مقاله از سوی دبیرخانه انجمن ملی ژئومکانیک دریافت شده که از بین آن ها 49 مقاله به صورت شفاهی و 53 مقاله به صورت پوستر در روزهای برگزاری کنفرانس ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنفرانس ملی ژئومکانیک نفت با همکاری دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری کنفرانس ملی ژئومکانیک نفت با همکاری دانشگاه صنعتی شاهرود