مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1395 ساعت 14:552017-01-22پزشكي

بدهی 14 میلیاردی بیمه ها به تنها بیمارستان موقوفه یزد


رییس بیمارستان موقوفه گودرز با اشاره به نقش بخش خصوصی در توسعه بخش سلامت و درمان استان و ضرورت حمایت از مراکز درمانی، از بدهی 14 میلیاردی بیمه های پایه و تکمیلی به تنها بیمارستان موقوفه یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا منتظری در نشست خبری که به منظور اعلام عملکرد بیمارستان موقوفه و خیریه گودرز یزد انجام شده بود، با بیان این که از بیمارستان از 1324 توسط خانواده نیک کردار مرحوم گودرز در استان ایجاد شده است، اظهار کرد: از ابتدا این بیمارستان فعالیت خود را با چهار بخش درمانی و 40 تخت بیمارستانی در مرکز یزد آغاز کرده است.

وی بخش های جراحی، داخلی، زنان و اورژانس را بخش های آغازین بیمارستان گودرز در ابتدای فعالیت دانست و بیان کرد: اولین زایمان غیرطبیعی استان یزد در سال 1327 در این بیمارستان انجام شده است.

رییس بیمارستان موقوفه و خیریه گودرز با بیان این که مساحت این بیمارستان از بدو احداث دو هزار و 700 مترمربع بوده است، ادامه داد: بیمارستان موقوفه گودرز در حال حاضر با مساحتی بالغ بر 20 هزار مترمربع زمین و 30 هزار متر مربع ساختمان در حال ارائه خدمات به متقاضیان است.

منتظری با اشاره به افزایش تعداد تخت های بیمارستان گودرز از 40 تخت به 220 تخت بیمارستانی در حال حاضر، گفت: بعد از گذشت بیش از 70 سال از قدمت این بیمارستان امروز، بخش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 14 میلیاردی بیمه ها به تنها بیمارستان موقوفه یزد

بدهی 14 میلیاردی بیمه ها به تنها بیمارستان موقوفه یزد