مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1395 ساعت 14:452017-01-22دانش

راه اندازی قطب های علمی در دانشگاه محقق اردبیلی


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از راه اندازی قطب های علمی در این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد نریمانی در جلسه راه اندازی مجلات و قطب های علمی دانشگاه محقق اردبیلی بر افزایش مجلات در گروه ها و دانشکده های دانشگاه تاکید کرد و گفت: 21 نفر از همکارانی که توانایی و علاقمندی برای انتشار مجله را دارند، از دانشکده های مختلف شناسایی شده اند و امید می رود این تعداد با توجه به توانمندی ها و علاقمندی سایر همکاران افزایش یابد.

وی با بیان اینکه همکاران می توانند با بر عهده گرفتن مدیرمسئولی و سردبیری مجلات در امورات پژوهشی فعال باشند، افزود: هیئت تحریریه مجلات حداقل باید 7 عضو داشته باشد و این اعضا از داخل و خارج دانشگاه انتخاب شوند.

نریمانی با بیان اینکه در حال حاضر اقبال به چاپ مقالات انگلیسی بسیار بالا است، تصریح کرد: برای مجلات می توانیم از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجوز گرفته و در پایگاه های تخصصی نیز اندکس کنیم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه اخیراً آیین نامه راه اندازی قطب های علمی نیز به اعضای هیات علمی دانشگاه ارسال شده است، خاطرنشان کرد: اعضای هیات علمی می توانند در گروه های آموزشی علاوه بر انتشار مجلات، نسبت به راه اندازی قطب های علمی نیز اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی قطب های علمی در دانشگاه محقق اردبیلی

راه اندازی قطب های علمی در دانشگاه محقق اردبیلی