مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1395 ساعت 09:052017-01-22اقتصادي

اولین نمایشگاه جامع دانشگاه، صنعت و کسب وکار برگزار می شود


اولین نمایشگاه جامع دانشگاه، صنعت و کسب وکار با رویکرد اشتغال و کاریابی اسفندماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا اولین نمایشگاه جامع دانشگاه، صنعت و کسب وکار با رویکرد اشتغال و کاریابی با شعار توسعه پایدار، فرهنگ کارآفرینی از 15 تا 17 اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و انجمن صنفی مؤسسات مشاوره شغلی و کاریابی استان تهران و با حضور شرکت های صنعتی، تجاری، خدماتی و سازمان ها و نهادهای دولتی در محل دائمی نمایشگاه های دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

هدف از برگزاری این نمایشگاه افزایش ارتباط صنعت و دانشگاه، آشنایی دانشجویان و فارغ التحصیلان با فضای صنعت و کسب وکار و تسهیل در امر اشتغال اقشار تحصیلکرده و ماهر کشور با همکاری مراکز دانشگاهی، دولتی و بخش خصوصی است.

این نمایشگاه در 5 محور مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی پزشکی، مهندسی هوافضا و مهندسی متالورژی ، مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات ، مهندسی عمران، مهندسی معماری، مهندسی معدن و مهندسی نفت ، مهندسی شیمی، مهندسی پلیمر و رنگ و مهندسی نساجی و مدیریت و مهندسی صنایع آخرین دستاوردهای پژوهشگران را ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نمایشگاه جامع دانشگاه، صنعت و کسب وکار برگزار می شود

اولین نمایشگاه جامع دانشگاه، صنعت و کسب وکار برگزار می شود