مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1395 ساعت 08:552017-01-22حوادث

20 ساختمان با شرایط بدتر از پلاسکو در یزد


بارها در مناسبت های مختلف این موارد گوشزد شده اما متأسفانه گوش شنوایی نبوده و به جرأت می توانم اعلام کنم بیش از 20 ساختمان بدتر از پلاسکو در یزد وجود دارد که هیچگونه ایمنی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "مرکز یزد، مدیرعامل آتش نشانی یزد گفت:وضعیت ایمنی تعداد زیادی از ساختمان های یزد استاندارد نیست و بیش از 20 ساختمان با شرایط بدتر از پلاسکو در یزد وجود دارد.

عباس میرشمسی افزود: تعداد زیادی از ساختمان های یزد یا اصلا اطفای حریق ندارد یا به مرور و بعد از احداث و پایان کار ساختمان، سیستم اطفای حریق تغییر یافته و بلا استفاده مانده است.

وی گفت: بارها در مناسبت های مختلف این موارد گوشزد شده اما متأسفانه گوش شنوایی نبوده و به جرأت می توانم اعلام کنم بیش از 20 ساختمان بدتر از پلاسکو در یزد وجود دارد که هیچگونه ایمنی ندارد.

میر شمسی اشاره کرد: متأسفانه در برخی مدارس نیز سیستم ایمنی وجود ندارد و خدای ناکرده در صورت کوچکترین حادثه ای دانش آموزان در خطر خواهند بود.

مدیرعامل آتش نشانی یزد گفت: متأسفانه در بسیاری از ادارات و واحدهای تجاری نیز نه تنها سیستم اطفای حریق وجود ندارد بلکه حتی یک کپسول آتش نشانی نیز پیدا نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 ساختمان با شرایط بدتر از پلاسکو در یزد

20 ساختمان با شرایط بدتر از پلاسکو در یزد