مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1395 ساعت 08:352017-01-22سياسي

بیش از 12 میلیون فقره پرونده به سیستم قضایی کشور وارد شده است


مدیر کل پیشگیری وضعی قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه به مرکز دپو تبعات ناشی از عدم اجرای وظایف، تکالیف و قانون توسط دستگاه ها تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا ساوری در جلسه شورای پیشگیری از آسیب های اجتماعی با بیان اینکه براساس ارزیابی های انجام شده لرستان در بحث پیشگیری و کاهش جرائم و تخلفات موفقیت هایی کسب کرده است، اظهار کرد: لرستان در بحث جرائم و پرونده های ورودی چهره سفیدی دارد و جزو استان های امن کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه مرکز ملی پژوهش های مجلس تحقیقی را انجام داده که نشان می دهد در کشور فرانسه در 200 سال گذشته 2000 قانون تصویب شده و این درحالیست که در 110 سال اخیر در ایران 11 هزار قانون تصویب شده است، بیان کرد: ایران در حوزه تصویب قوانین در یک وضعیت بسیار بالایی نسبت به کشورهای دنیا قرار دارد.

مدیر کل پیشگیری وضعی قوه قضاییه با بیان اینکه معاونت پیشگیری از جرم دستگاه قضا روی عناوین مجرمانه در ایران تحقیقی انجام داده که از قوانین 1980 عنوان مجرمانه استخراج شده است، افزود: نتیجه این استخراج در قالب کتابی منتشر شده است.

وی با بیان اینکه باید برخی از عناوین مجرمانه را کاهش دهیم، اضافه کرد: با تصویب قوانین جدید یک سری از عناوین مجرمانه اضافه شده و پیش بینی می شود به بیش از 2100عنوان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 12 میلیون فقره پرونده به سیستم قضایی کشور وارد شده است

بیش از 12 میلیون فقره پرونده به سیستم قضایی کشور وارد شده است