مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1395 ساعت 23:402017-01-21ورزشي

جوانان سرمایه اصلی توسعه ملی کشور هستند


معاون اول رییس جمهوری در کنگره ملی مدیریت امور جوانان گفت: ملت ایران همیشه ثابت کرده اند در حوادث مهم حضور دارند که این سرمایه بزرگ جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، دکتر اسحاق جهانگیری که پیش از ظهر امروز ، در کنگره ملی مدیریت امور جوانان سخن می گفت ضمن تسلیت حادثه تلخ و تاسف آور آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو گفت: این حادثه منجر به شهادت عزیزان فداکار اتشنشان شد که در مواقع سخت و حساس با جانفشانی و ایثارگری برای نجات دیگران جان خود را به خطر انداختند و تعداد زیادی از این عزیزان هم اینک زیر آوار هستند.

جهانگیری در این کنگره با اشاره به حادثه فرو ریختن ساختمان پلاسکو و شهادت تعدادی از آتش نشانان، گفت: ما از خداوند مسئلت داریم تا کسانی که زیر آوار مانده اند، زنده بیرون بیایند، ممکن است مشیت الهی چیز دیگری باشد.

وی ادامه داد: ملت ایران نشان دادند در مواقع حساس و مهم در صحنه حضور دارند.

خیلی از مردم در همان لحظات اولیه رخ دادن این حادثه به مراکز اهدای خون مراجعه کردند تا شاید بتوانند جان کسی را نجات دهند.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به ضرورت بررسی چرایی رخ دادن این حادثه، گفت که مسائل مربوط به حادثه پلاسکو و موضوعات پس از آن در دولت بررسی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان سرمایه اصلی توسعه ملی کشور هستند

جوانان سرمایه اصلی توسعه ملی کشور هستند