مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1395 ساعت 23:262017-01-21سياسي

عضو شورای شهر بندرعباس: جلب رضایت مردم باید هدف اصلی هر سازمانی باشد


جلب رضایت مردم باید اولویت اصلی و هدف اول هر سازمانی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بندرعباس، پروین علیزاده امشب در حاشیه نشستی با جمعی از بانوان فعال در حوزه امور اجتماعی اظهار کرد: یکی از هدف های اصلی هر سازمان، جلب رضایت مردم و بخصوص مشتریان و مخاطبان آن سازمان و توجه به نیازهای ارباب رجوع از طریق ارائه خدمات با کیفیت مطلوب است.

وی افزود: در نظام اداری و اجرایی، رضایت مردم از خدمات دستگاه های دولتی یکی از شاخصه های اصلی سنجش کارآمدی و رشد و توسعه است و مولفه ای از قبیل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، چگونگی رفتار و برخورد با ارباب رجوع و اطلاع رسانی مناسب از عواملی هستند که موجب رضایتمندی مراجعین می شود.

عضو شورای شهر بندرعباس با بیان این که گاهی در رفتار با مراجعان و برخورد با مردم رفتارهای نامناسبی در برخی دستگاه ها دیده می شود، عنوان کرد: علی رغم تأکید ارزش های مذهبی و اخلاقی بر ضرورت برخورد مناسب در این زمینه توجه کمتری صورت می گیرد.

علیزاده ادامه داد: به منظور ایجاد ساز و کارهای لازم در ارائه خدمات مطلوب، مناسب و مؤثر با مردم و برخورد مناسب کارکنان دستگاه ها با مراجعان و نهادینه شدن موضوع رضایت مندی مراجعان، برنامه حفظ کرامت مردم در نظام اداری به عنوان یکی از برنامه های مهم طرح تحول اداری منظور شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر بندرعباس: جلب رضایت مردم باید هدف اصلی هر سازمانی باشد

عضو شورای شهر بندرعباس: جلب رضایت مردم باید هدف اصلی هر سازمانی باشد