مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1395 ساعت 10:552017-01-21پزشكي

«خدمات مشاوره ای» برای بازماندگان و امداگران پلاسکو


مدیر کل سلامت روان اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت با اشاره به انتشار تصاویری از حادثه ساختمان پلاسکو در فضای مجازی گفت: افرادی که برای برقراری ارتباط از این فضا استفاده می کنند احتیاط لازم را داشته باشند؛ چرا که انتقال اخبار و تصاویر نا به جا و اغراق آمیز، تاثیر منفی دارد.

دکتر احمد حاجبی، مدیر کل سلامت روان اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در گفت و گو با برنامه صبح و زندگی شبکه رادیویی سلامت با بیان این مطلب افزود: معمولا به دنبال حوادث غیر مترقبه با مشکلاتی از جنبه روان شناختی چه برای بازماندگان و چه برای امدادگرانی که شاهد صحنه های دلخراش هستند، مواجه هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در این راستا از سال های گذشته برنامه هایی را داشته است، بیان کرد: بازماندگان و حاضران در صحنه، در چنین مواقعی با مشکلاتی روبرو هستند که با در نظر گرفتن این موضوع، از روز پنج شنبه برنامه هایی تدوین شد.

حاجبی در ادامه تاکید کرد: با ورود تیم وزارت بهداشت به صحنه و اعلام انجمن علمی روان پزشکان ایران مبنی بر همکاری جهت ارائه خدمات مشاوره ای به بازماندگان و امدادگران حادثه ساختمان پلاسکو، از روز گذشته تیم ها به صورت کاملا عملیاتی در محل حاضر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خدمات مشاوره ای» برای بازماندگان و امداگران پلاسکو

«خدمات مشاوره ای» برای بازماندگان و امداگران پلاسکو