مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1395 ساعت 02:302017-01-19بين الملل

قطر به «مذاکرات آستانه» دعوت شده است


یک مقام وزارت امور خارجه قطری اعلام کرد که دوحه به مذاکراتی که پیرامون بحران سوریه در شهر «آستانه» پایتخت قزاقستان برگزار می شود، دعوت شده است.

- یک مقام وزارت امور خارجه قطری اعلام کرد که دوحه به مذاکراتی که پیرامون بحران سوریه در شهر آستانه پایتخت قزاقستان برگزار می شود، دعوت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر" به نقل از بنیاد تامسون رویترز ، یک مقام وزارت امور خارجه قطر روز پنج شنبه اعلام کرد که دوحه به مذاکراتی که با هدف حل بحران سوریه در شهر آستانه پایتخت قزاقستان برگزار می شود، دعوت شده است.

این مقام قطری که نخواست نامش فاش شود، به خبرگزاری رویترز گفت که [برای شرکت در این مذاکرات] یک دعوتنامه رسمی دریافت کرده اند .

گفتنی است که دولت قطر با عربستان سعودی، ترکیه و دولتهای غربی در یک برنامه ارائه کمک نظامی تحت نظارت آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا)- که به معارضان سوری مخالف دولت قانونی سوریه کمکهای تسلیحاتی و آموزشی ارائه می نماید- همکاری می کند.

معاون وزیر امور خارجه سوریه روز چهارشنبه حضور نمایندگان عربستان سعودی و قطر در مذاکرات صلح آستانه را رد کرد و اعلام نمود که حضور این کشورها تنها زمانی قابل بحث و گفتگوست که حمایت نظامی از گروههای معارض سوری را متوقف نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر به «مذاکرات آستانه» دعوت شده است

قطر به «مذاکرات آستانه» دعوت شده است