مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1395 ساعت 01:502017-01-19فرهنگي

تشویق آتش نشانان فداکار «پلاسکو» در کنسرت یگانه و زانیار


در هفتمین روز جشنواره سی ودوم موسیقی فجر، محسن یگانه و زانیار خسروی در تالار میلاد نمایشگاه بین المللی به صحنه رفتند.

- تشویق آتش نشانان فداکار پلاسکو در کنسرت یگانه و زانیار در هفتمین روز جشنواره سی ودوم موسیقی فجر، محسن یگانه و زانیار خسروی در تالار میلاد نمایشگاه بین المللی به صحنه رفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این دو خواننده پاپ هر دو اجرای خود را پس از خواندن اولین آهنگ، با یاد آتش نشانان و حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو همراه کردند و از مخاطبان خود خواستند 30 ثانیه به صورت ایستاده آتش نشانان فداکار را تشویق کنند.

پیش از اجرا نیز تصاویری با این عبارت در صحن به نمایش درآمده بود: "با احترام و عشق به آتش نشانان در حادثه ساختمان پلاسکو" در ادامه هم این صدا پخش شد: ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر اجراهای امشب را به همه آتش نشانان بزرگ و فداکار و حادثه دیدگان تقدیم می کند.

محسن یگانه در اجرای خود دائماً مخاطبانش را به تشویق و همراهی دعوت می کرد و می گفت: صدای جیغ و فریاد نمی شنوم تا به این ترتیب واکنش بیشتری را از هوادارانش دریافت کند که عمدتاً ترانه هایش را از حفظ بودند و در خواندنشان همراهی می کردند.

او برای خواندن آهنگ غمگین عذرخواهی کرد، جایی هم در برابر ابراز احساسات زیاد طرفدارانش گفت: بعد از 12، 13 سال آهنگ ساختن هنوز سلیقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشویق آتش نشانان فداکار «پلاسکو» در کنسرت یگانه و زانیار

تشویق آتش نشانان فداکار «پلاسکو» در کنسرت یگانه و زانیار