مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1395 ساعت 19:252017-01-19سياسي

سیاست بازانی که بر اجساد قهرمانان شهرمان دعوای انتخاباتی می کنند!


این در حالی است که شهردار تهران،حسن روحانی به عنوان رییس جمهور، معاون اول رییس جمهور، وزیر کشور، وزیر بهداشت، رییس شورای شهر، دستگاه های امدادی و نظامی، - از صبح امروز که ساختمان پلاسکو تهران فرو ریخت تا اکنون که همچنان عملیات امداد و نجات ادامه دارد،مردم ایران در بهت فرو رفته اند و همچنان نگران جان افرادی هستند که احتمالا در زیر آوار ناشی از تخریب ساختمان گرفتار آمده اند.

اما نکته ناراحت کننده در این میان افرادی هستند که در لحظه های سخت این مردم و لحظاتی که دستان مردم برای نجات همشهریاشان رو به آسمان است، همه امور را سیاسی و جناحی می بینند!به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از صبح امروز همه توان کشور، از شهرداری و نیروهای امدادی و هلال احمر گرفته تا دولت و استانداری و وزارت کشور و ارتش و سپاه و.

همه و همه به خدمت گرفته شده اند تا دردی را از جان این مردم بردارند، اما ناجوانمردانی از هر دو جناح حتی از این مصیبت هم می خواهند استفاده انتخاباتی کنند و بدین وسیله رقیب سیاسی خود را تخطئه کنند.

این در حالی است که شهردار تهران،حسن روحانی به عنوان رییس جمهور، معاون اول رییس جمهور، وزیر کشور، وزیر بهداشت، رییس شورای شهر، دستگاه های امدادی و نظامی، همه فارغ از جناح های سیاسی، دست در دست هم در حال کوشش و تلاش برای مهار این بحران و نجات دادن آتش نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست بازانی که بر اجساد قهرمانان شهرمان دعوای انتخاباتی می کنند!

سیاست بازانی که بر اجساد قهرمانان شهرمان دعوای انتخاباتی می کنند!