مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1395 ساعت 19:052017-01-19فناوري

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:
 جایگاه مناسبی در صدور خدمات فنی مهندسی داریم


باید از ظرفیت های بزرگ خدمات فنی مهندسی کشور در بحث صادرات با توجه به توافقات صورت گرفته استفاده شود.

- مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: جایگاه مناسبی در صدور خدمات فنی مهندسی داریم مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: باید از ظرفیت های بزرگ خدمات فنی مهندسی کشور در بحث صادرات با توجه به توافقات صورت گرفته استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسول سراییان در جلسه شورای اداری استان زنجان با بیان این که خوشبختانه وضعیت ارتباطات استان زنجان در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد، اظهار کرد: در حال حاضر همه دستگاه های دولتی کشور مجهز به فیبرنوری مستقل شده اند و مخابرات این آمادگی را دارد تا به کسانی که به فیبرنوری نیاز دارند خدماتی با زیرساخت های امن و ظرفیت نامحدود ارائه دهد.

وی ادامه داد: همه نیازهای اپراتورهای کشور از طریق لینک های زیرساختی تأمین شده است و در استان زنجان نیز اپراتورها وضعیت بسیار مطلوبی را ایجاد کرده اند، به طوری که این وضعیت موجب رقابت و ارائه سرویس های متنوع به مشترکان شده است.

سراییان با تأکید بر این که کشور جایگاه بسیار مناسبی در بحث صدور خدمات فنی مهندسی پیدا کرده است، اظهار کرد: ظرفیت های بسیار بزرگی در کشور در بحث صدور خدمات فنی و مهندسی در بحث اجرایی وجود دارد که با صادر کردن این خدمات می توانیم موجبات کسب تجربه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:
 جایگاه مناسبی در صدور خدمات فنی مهندسی داریم

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:
 جایگاه مناسبی در صدور خدمات فنی مهندسی داریم