مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1395 ساعت 16:162017-01-19پزشكي

ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی96 آغاز می شود


رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با بیان اینکه ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 96 از فردا آغاز می شود، گفت: داوطلبان از فردا جمعه، اول بهمن ماه به مدت 10 روز فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد حسین پورکاظمی، رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با بیان اینکه ثبت نام آزمون دستیاری 96 از فردا آغاز می شود، گفت: داوطلبان از فردا جمعه، اول بهمن ماه به مدت 10 روز فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

وی افزود: داوطلبان قبل از ثبت نام، دفترچه راهنمای ثبت نام برای شرکت در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال 96 را که از روز سه شنبه، 28 دی ماه جاری بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت به نشانی http://sanjeshp.

ir/ منتشر شده است، با دقت مطالعه کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت تصریح کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال 96 از اول بهمن شروع می شود و تا دهم همین ماه ادامه دارد.

پورکاظمی در پایان با تاکید بر اینکه ظرفیت پذیرش در دوره دستیاری تخصصی پزشکی برای سال آینده کاهش نخواهد یافت، گفت: ظرفیت پذیرش در این آزمون، اردیبهشت ماه سال 96 از سوی دانشگاه ها به وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی96 آغاز می شود

ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی96 آغاز می شود