مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1395 ساعت 16:112017-01-19سياسي

خوشرو: نشست شورای امنیت تایید مجدد پایبندی ایران به تعهدات برجام بود


سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: آنچه در نشست توجیهی شورای امنیت گذشت، گواه و تایید اجرای تعهدات برجامی ایران از سوی نمایندگان کشورهای حاضر در این نشست بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی "، غلامعلی خوشرو سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در پی نشست توجیهی شورای امنیت که به منظور ارزیابی روند اجرای قطعنامه 2231 این شورا برگزار شد، اظهار داشت: آنچه در جلسه امروز شورای امنیت برای بررسی این گزارش شاهد بودیم، تایید عمومی اجرای تعهدات برجامی کشورمان از سوی نمایندگان کشورهای حاضر در جلسه بود.

وی افزود: غالب کشورهای عضو شورای امنیت از روند در حال گسترش اجرای این توافق به عنوان یک دستاورد مهم در عرصه دیپلماسی چندجانبه حمایت و خواستار پایبندی همه طرف ها به این توافق شدند و تاکید کردند که این توافق موجب گشایش و افزایش قابل توجه همکاری های اقتصادی شده است.

سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل ادامه داد: در این جلسه همچنین شاهد بودیم که بطور مثال فدراسیون روسیه به صراحت از یک جانبه بودن گزارش دبیرکل سازمان ملل و کم توجهی به نظرات و نگرانی های ایران در این گزارش انتقاد و به موضع به حق ما مبنی بر کوتاهی طرف مقابل در لغو برخی تحریم ها اشاره کرد و گفت که لازم است این موضوعات در گزارش های آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشرو: نشست شورای امنیت تایید مجدد پایبندی ایران به تعهدات برجام بود

خوشرو: نشست شورای امنیت تایید مجدد پایبندی ایران به تعهدات برجام بود