مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1395 ساعت 16:102017-01-19اجتماعي

اخطاریه مدیریت بحران: آب گرفتگی و سیلابی شدن مسیل ها در نوار جنوبی کشور از فردا


سازمان مدیریت بحران کشور در اخطاریه شماره 68 خود اعلام کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی با تقویت جریان های مرطوب جنوبی و گذر موجی از نوار جنوبی کشور از صبح جمعه تا اوایل شب بر شدت بارندگی در مناطق جنوب شرق کشور افزوده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت بحران کشور، از اینرو در برخی مناطق شرق و شمال استان هرمزگان و بخش های جنوبی استان های کرمان و سیستان و بلوچستان بارش های رگباری همراه با رعد و برق باعث آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل ها خواهد شد، لذا لازم است برای پیشگیری و کاهش آسیب های احتمالی اقدامات لازم صورت گیرد .

لذا توصیه می گردد جهت جلوگیری از خسارات احتمالی ناشی از شرایط مخرب جوی اقدامات احتیاطی لازم توسط هموطنان و سازمان های اجرایی به عمل آید .

شورای هماهنگی استان یا شهرستان هماهنگی های لازم را به منظور فراهم کردن تمهیدات مورد نیاز جهت مقابله با جاری شدن سیل، رعد و برق، وزش تند باد شدید و یا هر گونه حادثه احتمالی دیگر در این خصوص معمول دارد.

شورای هماهنگی بلادرنگ نسبت به صدور پیش آگاهی از طریق رسانه های محلی هموطنان ساکن در مناطق تحت تاثیر خصوصاً کشاورزان ، دامداران ، عشایر و حاشیه نشین های رودخانه ها را برای رعایت موارد احتیاطی بهنگام تردد از مناطق و جاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطاریه مدیریت بحران: آب گرفتگی و سیلابی شدن مسیل ها در نوار جنوبی کشور از فردا

اخطاریه مدیریت بحران: آب گرفتگی و سیلابی شدن مسیل ها در نوار جنوبی کشور از فردا