مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1395 ساعت 14:062017-01-19اقتصادي

فرماندار خلخال عنوان کرد افزایش مهاجرت فرستی بیش از گذشته در شهرستان خلخال


مهاجرت فرستی بیش از گذشته در شهرستان خلخال افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، فریدون بابایی صبح امروز در دومین همایش مجمع فصلی اقشار بسیج شهرستان خلخال اظهار کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس در سخت ترین شرایط جنگ را اداره کردیم و اکنون در وضعیت کنونی باید دنبال گره اصلی باشیم و بیش از 70 درصد مشکلات کشور در داخل کشور است.

وی بیان کرد: ما با کار گروهی علاقمند نیستیم و باید این فرهنگ در جامعه به وجود آید که کار گروهی بیشترین نفع را برای جامعه دارد و هم اکنون در بخش تعاونی های روستایی تسهیلات ارزان قیمت خوبی برای رونق روستا و ایجاد اشتغال در حال پرداخت است که مردم باید توجه کنند.

فرماندار خلخال با اشاره به وجود تحصیلات عالیه در عموم جامعه در بین خانواده ها گفت: 70 تا 80 درصد جمعیت خانواده ها اکنون با سواد هستند و این بر اساس نیاز و توانمندی طراحی نشده است.

بابایی ادامه داد: در نگاه منطقه باید توانمندی و پتانسیل منطقه ای رویکردی برای تحصیلات عالیه باشد و بر اساس نیازها و پتانسیل ها تربیت نیروها انجام گیرد.

وی با اشاره به مهاجرت فرستی بیش از گذشته در شهرستان خلخال گفت: یکی از اساسی ترین نیازهای جامعه امروز توجه به شرکت های دانش بنیان در کشور است و یکی از اهداف اقتصادی و تولیدی ما باید تولید با پایین ترین قیمت تمام شده باشد تا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار خلخال عنوان کرد افزایش مهاجرت فرستی بیش از گذشته در شهرستان خلخال

فرماندار خلخال عنوان کرد افزایش مهاجرت فرستی بیش از گذشته در شهرستان خلخال