مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1395 ساعت 12:052017-01-19سياسي

آثار شهدا به صورت مستمر جمع آوری شود


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بر جمع آوری آثار شهدای استان تأکید کرد و گفت: جمع آوری آثار شهدای استان باید به عنوان یک کار مستمر پیگیری شود و در موزه ای قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام 29 دی ماه در شورای فرهنگ عمومی استان، با اشاره به در پیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر انفجار نور است و این نورانیت و تابندگی باید در عملکرد و حرف های ما نشان داده شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه اگر در فضای نورانی دهه فجر ظلمت دمیده شود و تاریکی در اذهان عمومی جلوه گری کند، نورانیت دچار خدشه می شود، افزود: باید توجه داشته باشیم که در این فضای نورانی ظلمت آفرین نباشیم و این به عملکرد و مواضع ما بستگی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سوره فرقان و بیان ویژگی های درون جمعی یک جامعه ایمانی، اظهار کرد: یکی از این ویژگی ها صلابت همه جانبه است که با جامعه ایمانی با درون جمعی به دنبال یک هدف حرکت می کند.

یادمان نرود انقلاب اسلامی ایران به برکت امام و شهدا و جهاد مردم شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه ذات دنیا ظلمت است مگر ما با اعمالمان آن را تبدیل به نور کنیم، ادامه داد: امام علی(ع) در خطبه 59 نهج البلاغه می فرمایند: اگر دنیا برای خداوند ارزش داشت آن را به دشمنان نمی داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار شهدا به صورت مستمر جمع آوری شود

آثار شهدا به صورت مستمر جمع آوری شود