مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1395 ساعت 11:402017-01-19سياسي

خواسته دولت های ایران و فرانسه اجرای کامل برجام است


سفیر فرانسه در جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ابعاد سیاسی و اقتصادی روابط فرانسه و ایران، گفت: دستیابی به توافق برجام برای دو کشور و حتی دنیا بسیار مهم بود و برجام می تواند به پایداری امنیت منطقه کمک بسیاری کند و خواسته دولت های ایران و فرانسه اجرای .

- سفیر فرانسه در جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ابعاد سیاسی و اقتصادی روابط فرانسه و ایران، گفت: دستیابی به توافق برجام برای دو کشور و حتی دنیا بسیار مهم بود و برجام می تواند به پایداری امنیت منطقه کمک بسیاری کند و خواسته دولت های ایران و فرانسه اجرای کامل برجام در ابعاد سیاسی و اقتصادی آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرانسوا سنسو در دیدار با استاندار هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان از موقعیت استراتژیک و استثنایی در منطقه و حتی دنیا برخوردار است، عنوان کرد: این استان و به خصوص بنادر موجود در آن نقشی راهبردی و مهم دارند.

سفیر فرانسه در ایران ادامه داد: ما شرکت های فرانسوی را تشویق می کنیم در مسیر جدید ایران برای توسعه زیرساخت های این کشور مشارکت داشته باشند و این همکاری می تواند به منافع دو کشور کمک کند.

سنسو با بیان اینکه طی ماه های اخیر همکاری هایی بسیاری میان شرکت های ایرانی و فرانسوی صورت گرفته است، تصریح کرد: شرکت های خودروسازی پژو و سیتروئن فرانسه قراردادهای همکاری را با شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته دولت های ایران و فرانسه اجرای کامل برجام است

خواسته دولت های ایران و فرانسه اجرای کامل برجام است