مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1395 ساعت 11:252017-01-19اقتصادي

مدیرکل خدمات مالی و بانکداری HSBC: انتقال 1000 شغل از لندن به پاریس


، استوارت گالیور مدیرکل گروه خدمات مالی و بانکداری HSBC در مصاحبه ای با شبکه تلویزیون بلومبرگ اعلام کرد با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا ( برگزیت ) نزدیک به یک هزار شغل مرتبط با فعالیت بانک سرمایه گذاری این گروه در لندن به پاریس منتقل خواهد شد.

مدیرکل اچ اس بی سی در گفتگو با بلومبرگ از داووس سوییس تصریح کرد از بخشهای مختلف شرکت خدمات مالی و بانکداری وی در انگلیس، فعالیت های بخش سرمایه گذاری آن در بازارهای جهان تحت تاثیر پیامدهای خروج انگلیس از بازار واحد اروپا قرار خواهد گرفت و نزدیک به یک هزار شغل مرتبط با فعالیت بانک سرمایه گذاری وی از لندن به پاریس منتقل خواهد شد.

گالیور در پاسخ به امکان این که آیا می توان فعالیت های بانک سرمایه گذاری اچ اس بی سی را به برخی جاهای دیگر در اروپا از جمله دوبلین یا لیسبون منتقل کرد، خاطر نشان ساخت: ما در سال دو هزار و دو اعتبار بازرگانی فرانسه را خریداری کردیم و در این کشور از خدمات بانکی جهانی برخوردار هستیم بنابراین انتخاب ما برای انتقال مشاغل، فرانسه است.

مدیرکل اچ اس بی سی با تاکید بر این که نیازی نیست برای انتقال مشاغل به فرانسه شتابزده عمل کنیم، خاطر نشان کرد فعالیت های بازار تبادل ارز، اوراق قرضه یا سهام اچ اس بی سی چندان تحت تاثیر برگزیت قرار نخواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل خدمات مالی و بانکداری HSBC: انتقال 1000 شغل از لندن به پاریس

مدیرکل خدمات مالی و بانکداری HSBC: انتقال 1000 شغل از لندن به پاریس