مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1395 ساعت 11:012017-01-19اقتصادي

قرارداد خدمات مدیریت پروژه و بازرسی فنی تاپی امضا شد


قرارداد خدمات مدیریت پروژه شامل خدمات مهندسی، بازرسی فنی و نظارت برخط لوله گاز تاپی بین شرکت مجری این طرح با یک شرکت مشاوره مهندسی اتریشی امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " در عشق آباد، پایگاه اطلاع رسانی صنعت نفت و گاز ترکمنستان امروز با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: قرارداد ارائه خدمات مدیریت پروژه شامل خدمات مهندسی، برنامه ریزی، بازرسی فنی و نظارت بر بخش افغانستان و پاکستان از خط لوله گاز تاپی ، بین شرکت مشاوره مهندسی اتریشی ILF و شرکت TAPI Pipeline Company Limited امضا شد.

براساس این گزارش، در حال حاضر مراحل مطالعاتی طرح خط لوله گاز تاپی در خاک ترکمنستان تکمیل شده است و در قلمرو کشورهای افغانستان و پاکستان نیز مطالعه مسیر این خط لوله شروع شده که به زودی فرایند عملیات طراحی این پروژه آغاز خواهد گردید و به صورت موازی اسناد مناقصه برای تأمین تجهیزات مورد نیاز نیز منتشر خواهند شد.

این گزارش افزود: شرکت TAPI Pipeline Company Limited که مجری خط لوله گاز مذکور است، مشغول انجام مذاکرات با تمام شرکت و طرف های علاقه مند برای مشارکت در طرح مذکور می باشد و در این زمینه، مسئله چگونگی مشارکت و سهیم بودن در این طرح به وسیله طرح های فاینانس و نهادهای بین المللی مالی و اعتباری محور مذاکرات طرفین می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد خدمات مدیریت پروژه و بازرسی فنی تاپی امضا شد

قرارداد خدمات مدیریت پروژه و بازرسی فنی تاپی امضا شد