مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1395 ساعت 11:002017-01-19ورزشي

ستاره استقلالی، بمب دوم پرسپولیس؟!


در این بین حالا صحبت از توافق بی سر و صدا و مخفی شهباززاده با پرسپولیس به گوش می رسد و به نظر می رسد طی امروز و فردا نام این بازیکن به عنوان جدیدترین خرید پرسپولیس مطرح شود.

- در حالی که منصوریان سرمربی استقلال بارها از بازگشت شهباززاده به این تیم استقبال کرده اما این بازیکن شاید تصمیمی عجیب، بزرگ و غیر منتظره را برای ادامه فوتبال خود بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا تیمی قدرتمند را برای نیم فصل دوم لیگ برتر آماده کنند که البته این تیم قدرتمند هم بتواند در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد.

به همین دلیل باب مذاکره با بازیکنان ایرانی و حتی خارجی در این بین باز شده و می توان از سعد ناطق به عنوان یکی از گزینه های جدی پرسپولیسی ها برای حضور در خط دفاع نام برد که در صورتی که مذاکراتش با مسئولان نیروی هوایی عراق موثر باشد و بتواند رضایت نامه اش را از این باشگاه بگیرد حضور او در جمع شاگردان برانکو قطعی خواهد بود.

از طرف دیگر نام های دیگری هم برای حضور در پرسپولیس به گوش می رسد که شاید مهمترین اسم نام سجاد شهباززاده مهاجم پیشین استقلال که نیم فصل به آلانیا اسپور ترکیه رفت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاره استقلالی، بمب دوم پرسپولیس؟!

ستاره استقلالی، بمب دوم پرسپولیس؟!