مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1395 ساعت 09:252017-01-19سياسي

شهید حجت اصغری بسیجی راه اسلام و مدافع حرم حضرت زینب


حجت اصغری شربیانی بسیجی راه اسلام و حریم ولایت و مدافع حرم حضرت زینب(س) همزمان با شب عاشورا،عاشورایی شد و به خیل شهدای مدافع حرم پیوست - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا وسیما شهید مدافع حرم، پاسدار حجت اصغری شربیانی روز تاسوعای حسینی در حالی که همانند حضرت ابوالفضل (ع)، هر دو دستش در نبرد با گروهک تروریستی داعش قطع شد، در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) در شهر حلب به شهادت رسیدپیکر پاک این شهید مدافع حریم اهل بیت (ع)، جمعه 8 آبان سال 94 شمسی بر روی دوش مردم مومن و قدر شناس فیروز آباد شهرری تشییع و در امامزاده شعیب به خاک سپرده شد.

شهید حجت اصغری شربیانی اهل شهر ری بودند که در تاریخ 1367/1/1 به دنیا آمد فرزند ششم خانواده بود پنج خواهر و یک برادر داشت و تاسوعای حسینی 1394 ساعت 2 ظهر با اصابت موشک در منطقه سابقیه حلب به شهادت رسیدند و در امامزاده شعیب فیروزآباد شهر ری آرام گرفت.

به قول همرزم شهید خودش قبل رفتن تو فرودگاه گفته بود که دوست دارم اگه رفتیم سوریه و خواستم شهید بشم مثل اربابم حضرت عباس به شهادت برسم .

دروصیت نامه این شهید آمده است : درود بر تمام عزیزانم اعم از خانواده عزیزم و مردم متدین و دین دار و ولایت مدار ایران اسلامی اول سخن جا دارد از پدر و مادر عزیزم تشکرکنم که بنده حقیر سراپا تقصیر را با لقمه ای حلال و شیری پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید حجت اصغری بسیجی راه اسلام و مدافع حرم حضرت زینب

شهید حجت اصغری بسیجی راه اسلام و مدافع حرم حضرت زینب