مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1395 ساعت 09:112017-01-19ورزشي

یحیی گل محمدی: از اهواز فقط سه امتیاز را می خواهیم


سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: ما برای پیروزی به مصاف استقلال می رویم و از اهواز فقط سه امتیاز را می خواهیم.

- یحیی گل محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی هفته های گذشته تمرینات خوبی را با بازیکنان اکسین برگزار کردیم و خوشبختانه نفرات جدیدی که به ما ملحق شدند، از آمادگی خوبی برخوردار هستند.

وی افزود: برنامه های تاکتیکی تیم اکسین تغییر کرده و طبیعی است برای هماهنگ تر شدن، نیاز به زمان داریم، ما نیم فصل نخست را از دست داده ایم و من نیز در نیم فصل به تیم ملحق شدم، اما با تمام توان در حال تلاش هستیم تا ضعف های اکسین را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز تصریح کرد: به همین دلیل بیش از همه روی مسائل روحی بازیکنان کار کردیم و در حال حاضر نیز بیشتر به دنبال هماهنگی نفرات با برنامه های جدید تمرینی و تاکتیکی هستیم.

گل محمدی با اشاره به دیدار هفته پیش تیمش برابر گل گهر سیرجان گفت: ما در نخستین دیدار نیم فصل دوم برابر نساجی مازندارن و در خانه حریف به سه امتیاز با ارزش و روحیه بخش دست پیدا کردیم.

وی بیان داشت: اما در دیدار بعدی و مقابل گل گهر سیرجان نتوانستیم از موقعیت میزبانی به خوبی استفاده کرده و علیرغم اینکه موقعیت های خوبی که داشتیم، در نهایت با تساوی بدون گل زمین را ترک کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یحیی گل محمدی: از اهواز فقط سه امتیاز را می خواهیم

یحیی گل محمدی: از اهواز فقط سه امتیاز را می خواهیم