مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1395 ساعت 01:202017-01-18سياسي

ترفند جدید برای ساخت و ساز در باغ ها +عکس


نایب رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهرتهران جزییات ترفند جدید سودجویان ساخت و ساز و قطع کنندگان درختان را تشریح کرد.

- محمدمهدی تندگویان در گفت وگو با ایسنا، در تشریح جزییات پرونده ای عجیب در خصوص کاشت درختان در باغی واقع در محدوده الهیه تهران گفت: بررسی ها نشان داد که یک سال قبل مالک این باغ حدودا 6000 متری درخواست تخریب و نوسازی به کمیسیون ماده 5 ارائه کرده و متاسفانه کمیسیون مذکور نیز با وجود رای بر باغ بودن این ملک مجوز ساخت 10 طبقه با سطح اشغال 50 درصد را صادر می کند.

وی با بیان اینکه بررسی ها نشان داد مجموعا 130 درخت کهنسال در این ملک وجود داشته که در حال حاضر تنها 80 اصله درخت باقی مانده و مابقی درخت ها به طرق مختلف حذف شده اند گفت: حذف درختان نشان می دهد که مالک پروسه ای طولانی برای حذف این درختان قدیمی داشته است اما بنا به دلایلی مالک جدید تصمیم می گیرد که تقریبا به همان تعداد درختانی که کسر شده اند درخت جدید بکارد.

نائب رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران اضافه کرد: در ابتدا از این اقدام مالک در راستای کاشت درختان خوشحال شدیم اما بررسی های بیشتر، ابعاد دیگری از ماجرا را فاش کرد به گونه ای که مدل کاشت این درختان جدید متفاوت بود و این موضوع شک کارشناسان را برانگیخت، مالک قصد داشت درختان کهنسال حدودا 20 ساله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترفند جدید برای ساخت و ساز در باغ ها +عکس

ترفند جدید برای ساخت و ساز در باغ ها +عکس