مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1395 ساعت 20:352017-01-18سياسي

حضور در شرایط سخت دریایی نشان عظمت نیروی دریایی ارتش است


فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش افزود:حضور در شرایط سخت دریایی نشان از عظمت نیروی انسانی کارآمد نیروی دریایی ارتش است زیرا در شرایط سخت دریا که دسترسی به چیزی آسان نیست، - نیروهای ارتش تنها با توکل بر خدا در ماموریت های خود سربلند بیرون می آیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، امیر دریادار حبیب الله سیاری در مراسم تودیع و معارفه فرمانده آموزش های تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) که در سالن همایش های این فرماندهی برگزار شد نیروی انسانی را مهم ترین سرمایه هر سازمان دانست و اظهار کرد: نیروی انسانی کارآمد عامل پویایی هر سازمان است.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت هر سازمانی به میزان برخورداری آن مجموعه از نیروی کارآمد است، گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش بحمدالله از نیروهای کارآمد برخوردار است.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با اعلام اینکه امروزه ناوهای ما در دورترین نقطه کارآمدی دارند، افزود: با افتخار و تکیه بر خدا و علم نیروهای کارآمد این راه را ادامه خواهیم داد.

دریادار سیاری با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری نیروی دریایی راهبردی ارتش مظهر اقتدار مردم در دریاهاست تصریح کرد: نیروهای دریایی ما اکنون در 9 هزار کیلومتر جلوتر از هرمزگان ماموریت خود را انجام می دهند و این بیانگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در شرایط سخت دریایی نشان عظمت نیروی دریایی ارتش است

حضور در شرایط سخت دریایی نشان عظمت نیروی دریایی ارتش است