مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1395 ساعت 14:102017-01-18اقتصادي

شروع کار قبل از این ساعت،شکنجه است!


بر اساس یافته ها، شروع کار و فعالیت روزانه، قبل از ساعت 10 صبح هر روز، از نظر علمی، نوعی شکنجه بدن است زیرا این روش کار، به صورت غیرطبیعی در ریتم شبانه روزی بدن تداخل ایجاد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بدن ما براساس یک تایمر بیولوژیکی فعالیت می کند که به عنوان ریتم شبانه روزی شناخته شده است؛ این ساعت بدنی، یک چرخه ژنتیکی از پیش برنامه ریزی شده است که در تنظیم فعالیت مغز ما، سطح انرژی، تولید هورمون و ادراک زمان تاثیر می گذارد.

براساس یافته ها، شروع کار و فعالیت روزانه، قبل از ساعت 10 صبح هر روز، از نظر علمی، نوعی شکنجه بدن است زیرا این روش کار، به صورت غیرطبیعی در ریتم شبانه روزی ما تداخل ایجاد می کند، در نتیجه بسیاری از جنبه های سلامت بدن را تحت تاثیر قرار داده و بدن را از حالت تعادل خارج می کند.

Wire News Your نوشت : پائول کلی، در سخنرانی خود در جشنواره علوم بریتانیا می گوید: در اوایل قرن بیستم، 8 ساعت کار در روز، در اکثر کارخانجات طراحی شد و این برنامه ریزی بدون در نظر گرفتن ساعت طبیعی بدن انسان بوده است؛ با این حال، بدن انسان از قدیم از طریق چرخه روزانه نور خورشید تکامل یافته است، نه از طریق کسب و کار و تجارت مُدرن.

وی ادامه داد: امروزه، ما با یک جامعه محروم از خواب روبه رو هستیم و این یک مسئله بین المللی است؛ اکنون همه از کم خوابی رنج می بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع کار قبل از این ساعت،شکنجه است!

شروع کار قبل از این ساعت،شکنجه است!