مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1395 ساعت 14:002017-01-18سياسي

از هفت دور چرخیدن ایرباس دور مشهد مقدس راه بهتری سراغ نداشتید؟!


پروازی که اگر از جمله عجیب ترین پروازها در جهان نباشد، بی شک یکی از آنها خواهد بود و این سوال را به وجود خواهد آورد که اساسا طواف دادن هواپیما هدف بوده یا سرنشینان آن؟ آیا طواف دادن وسیله ای –ولو مدرن و با ارزش، - اگر معنای چنین اقداماتی ذوق زدگی و آدرس غلط دادن به دشمنان و بدخواهان نیست، چیست؟ آیا براستی گرداندن هواپیما پیرامون مشهد مقدس و حرم رضوی، پیش از فرود و به پایان رساندن نخستین پرواز کافی نبود که بار دیگر این غول پرنده را از زمین بلند کردند تا دور شهر بگردد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، ماجرای طواف دادن ایرباس مدرنی که به تازگی وارد کشور شده، از آن دست اتفاقاتی ست که تا رخ نداده بود، به شوخی عجیب و غریبی شباهت داشت که نمی شد راحت درباره اش سخن گفت.

شاید از این رو که طواف معنای بسیار ویژه ای برای ما مسلمانان دارد و اقدام مسئولان ایر در این خصوص نیز، هرچند عجیب به نظر می رسید، اما اشکالی هم نداشت.

بدین ترتیب زمانی که شنیدیم نخستین پرواز این هواپیما به مقصد مشهد مقدس راهی شده و پیش از فرود در فرودگاه شهید هاشمی نژاد این شهر، یک دور گرد شهر و حرم نورانی واقع در قلب آن گشته، چیزی برای گفتن نداشتیم، الا غبطه به حال سرنشینان آن پرواز که از خانواده های معظم شهدا بودند و البته کادر پروازی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از هفت دور چرخیدن ایرباس دور مشهد مقدس راه بهتری سراغ نداشتید؟!

از هفت دور چرخیدن ایرباس دور مشهد مقدس راه بهتری سراغ نداشتید؟!