مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1395 ساعت 11:552017-01-18ورزشي

آغاز جشنواره استعدادیابی ورزشی خراسان جنوبی


معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از آغاز جشنواره استعدایابی ورزشی در چهار رشته والیبال، هندبال، شمشیربازی و سه گانه در دو بخش بانوان و آقایان در خراسان جنوبی خبرداد.

- مهدی عجمی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهارکرد: جشنواره همگانی استعدایابی ورزشی خراسان جنوبی طی برنامه ای هماهنگی از سوی وزارت ورزش و جوان برای تمامی استان ها بین 4 تا 5 رشته تعیین شده است.

وی افزود: براساس اطلاعات طرح آمایش سرزمینی و نظر فدراسیون های ورزشی برای خراسان جنوبی چهار رشته ورزشی شامل هندبال، والیبال، سه گانه و شمشیر بازی پیشنهاد شد که این طرح از شب گذشته 28 دی ماه در استان آغاز شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان از اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار برای برگزاری این جشنواره خبرداد و تصریح کرد: به هر هیات 200 میلیون ریال و برای هیات همگانی نیز همین مبلغ برای برگزاری جشنواره اختصاص یافته است.

عجمی نژاد بیان کرد: استعدادیابی در رشته های والیبال و سه گانه روز پنجشنبه، 30 دی ماه برای آقایان و یکم بهمن ماه برای بانوان و رشته های شمشیربازی و هندبال هفتم بهمن ماه مخصوص بانوان و هشتم بهمن برای مردان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جشنواره استعدادیابی ورزشی خراسان جنوبی

آغاز جشنواره استعدادیابی ورزشی خراسان جنوبی