مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1395 ساعت 11:502017-01-18بين الملل

کری: کناره گیری از توافق هسته ای آمریکا را متحمل زیانی بزرگ خواهد کرد


اگر آمریکا توافق هسته ای با ایران را کنار بگذارد متحمل زیان بزرگی خواهد شد، چراکه متحدان ما در این توافق به آن پایبند خواهند ماند.

- وزیر امور خارجه آمریکا گفت: اگر آمریکا توافق هسته ای با ایران را کنار بگذارد متحمل زیان بزرگی خواهد شد، چراکه متحدان ما در این توافق به آن پایبند خواهند ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شبکه سی بی اس نیوز، جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوییس در گفت وگو با روزنامه نیویورک تایمز، در پاسخ به این سوال که آیا ترامپ، رییس جمهور منتخب آمریکا می تواند دستاوردهای باراک اوباما را از بین ببرد، بیان کرد: من این گونه فکر نمی کنم.

به عنوان مثال توافق هسته ای با ایران را در نظر بگیرید، اگر آمریکا ناگهان تصمیم بگیرد و بگوید که قصد نداریم این توافق را دنبال کنیم، با شما شرط می بندم، هرچند با تمام اعضای 1+5 صحبت نکرده ام ولی دوستان و همپیمانان ما که به همراه ما بر سر این توافق مذاکره کردند، دور هم جمع خواهند شد و روسیه، چین، آلمان، فرانسه و انگلیس خواهند گفت که این توافق خوب است و ما آن را حفظ خواهیم کرد.

ایران و بقیه این توافق را حفظ خواهند کرد و در این صورت ما خود را به شخصیتی عجیب تبدیل می کنیم و اعتبار خود را به طریقی جبران ناپذیر خدشه دار خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کری: کناره گیری از توافق هسته ای آمریکا را متحمل زیانی بزرگ خواهد کرد

کری: کناره گیری از توافق هسته ای آمریکا را متحمل زیانی بزرگ خواهد کرد