مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1395 ساعت 08:402017-01-18سياسي

یادواره 58 شهید شهرستان طبس + فیلم


یاد و نام 58 شهید حوزه ی مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا طبس امشب با حضورخانواده های شهیدان 8 سال دفاع مقدس، مدافعان حرم، مردم و مسولان شب گذشته در روستای دشتغران این شهرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما" مرکز خراسان جنوبی، جانشین فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین کشور در این مراسم با تبیین رشادتهای رزمندگان دردوران هشت سال دفاع مقدس گفت: برگزاری یادواره های شهدا، جوانان را با اهداف انقلاب و شهدا آشنا می کند.

سردار فضلی افزود: ما از یک آزمایش سخت در دوران دفاع مقدس سربلند بیرون آمدیم و نباید کاری کنیم که شرمنده امام(ره) و شهدا شویم.

حجت الاسلام مهاجریان امام جمعه طبس نیز گفت: مردم شهرستان طبس مردمی ولایت مدارند و در طول دوران هشت سال دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

جانشین فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه با شرکت درمجمع عالی بسیج این شهرستان گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حوادث متعدد کشور را تهدید کرده است که همیشه مردم با هوشیاری و وحدت به میدان آمدند.

سردار فضلی گفت: مانند فتنه ای سال 88 را درانقلاب سراغ نداریم که بازهم این وحدت ویکپارچکی مردم بود که زمینه ساز موفقیت و پیروزی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 58 شهید شهرستان طبس + فیلم

یادواره 58 شهید شهرستان طبس + فیلم