مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1395 ساعت 06:162017-01-18اجتماعي

معاون شهردار سنندج: احداث دیوار حائل شهرک مولوی سنندج 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


معاون فنی و عمرانی شهردار سنندج گفت: با هدف جلوگیری از ریزش سنگریزه به داخل معابر، سقوط خودرو و همچنین تعریض خیابان گوران عملیات احداث دیوار حائل در شهرک مولوی در حال اجراست.

- محمدصدیق فتحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: خیابان گوران واقع در شهرک مولوی به دلیل داشتن عرض کم معابر احتمال بروز حوادث در این خیابان وجود داشت.

وی تصریح کرد: با هدف جلوگیری از ریزش سنگریزه به داخل معابر، سقوط خودرو و همچنین تعریض خیابان گوران عملیات احداث دیوار حائل در این شهرک اجرا شد.

معاون فنی و عمرانی شهردار سنندج در خصوص مشخصات دیوار حائل این خیابان گفت: طول احداث دیوار حائل 250 متر است و ارتفاع آن در بالاترین نقطه 9 متر و کمترین ارتفاع این دیوار هم 4 متر است.

فتحی بیان کرد: عملیات احداث این دیوار در دو فاز اجرا خواهد شد که فاز نخست این پروژه بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: برای احداث دیوار حائل این خیابان تاکنون عملیاتی نظیر 300 مترمکعب خاکبرداری، 280 مترمکعب پی کنی، 180 مترمکعب بتن ریزی، مصرف 23 تن میلگرد برای احداث فونداسیون و 250 متر مکعب بتن ریزی اجرا شده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار سنندج هزینه احداث دیوار حائل خیابان گوران را 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: اعتبار احداث این دیوار حائل از مناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون شهردار سنندج: احداث دیوار حائل شهرک مولوی سنندج 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

معاون شهردار سنندج: احداث دیوار حائل شهرک مولوی سنندج 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد