مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1395 ساعت 19:402017-01-17بين الملل

قوانین ضدتروریسم اروپا مسلمانان را هدف گرفته است


کارشناس عفو بین الملل گفت این قوانین با هدف قرار دادن مسلمانان و آوارگان مقیم کشورهای اروپایی باعث گسترش ترس و احساس بیگانگی و تنفر در آنها می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما" به نقل از رویترز، سازمان عفو بین الملل در گزارش تازه خود اعلام کرد قوانین جدید ضد تروریستم در اروپا، مسلمانان را هدف قرار داده است.

جولیا هال کارشناس سازمان عفو بین الملل امروز در بروکسل با انتقاد از قوانین ضد تروریسم اتحادیه اروپا گفت این قوانین با هدف قرار دادن مسلمانان و آوارگان مقیم کشورهای اروپایی باعث گسترش ترس و احساس بیگانگی و تنفر در آنها می شود.

وی هشدار داد در طول دو سال گذشته، چهارده کشور اروپایی از جمله فرانسه، آلمان و بلژیک که بیشترین موج حملات تروریستی را تجربه کردند، تدابیر شدید امنیتی اتخاذ کرده اند و اقداماتی مانند جستجو و بازداشتِ مسلمانان و مهاجران در این حجم گسترده، می تواند اثر سوء بر جوامع اروپایی داشته باشد.

این کارشناس افزود دولت های اروپایی با اتخاذ تدابیر شدید امنیتی، بدون علت به هر فرد مسلمان یا پناهنده ای مظنون می شوند و به آنها می گویند به نظر ما شما مشکوک هستی ، به مراکز مشکوک رفت و آمد می کنید ، شما به مسجد خاصی می روید، بنابراین باید رفتار شما را محدود کنیم، زیرا معتقدیم در آینده نزدیک شما ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین ضدتروریسم اروپا مسلمانان را هدف گرفته است

قوانین ضدتروریسم اروپا مسلمانان را هدف گرفته است